درباره ما

بازرگانی امین التجار فروشگاه تخصصی لوازم خانگی از انواع برندهای داخلی و خارجی است.
آن چیزی که ما را از سایر فروشگاه‌ های مشابه متمایز می کند، تضمین اصالت کالاها می باشد.
ما در زمینه عرضه و فروش انواع لوازم خانه و آشپزخانه از برندهای داخلی و خارجی در سال 1400 شروع به کار کردیم.
این بار نیز محصولات را با خدمات پیوند زدیم و فروشگاه اینترنتی به نفع مردم ساختیم. در فروشگاه ما  انواع لوازم خانگی بزرگ و کوچک از انواع برندهای خارجی و داخلی وجود دارد. 
شما می توانید با خیالی آسوده از اصالت کالا و اطمینان از اصالت برند محصول مورد نظر خودتان را از سایت بازرگانی امین التجار سفارش دهید و تجربه یک خرید خوب را برای خود رقم بزنید.

گالری تصاویر

سوالات متداول

اطلاعات سفارش کالا

۱- چطوری می تونم سفارش خودم رو ثبت کنم ؟

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه بازرگانی امین التجار پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید .
جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبت‌ نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید . خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.
دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.
از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.
اکنون سفارش شما ثبت شده است !

۲- آیا می تونم بدون ثبت‌نام در سایت یا داشتن حساب کاربری ، سفارش خودم رو ثبت کنم؟

خیر، شما برای ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی امین التجار حتما باید دارای حساب کاربری باشید . برای این کار بر روی قسمت ثبت‌نام در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید .
شما با عضویت در فروشگاه اینترنتی amintojjar.ir از خرید خود لذت خواهید برد و از خدمات ما بهره مند می شوید.
شما می توانید:
– سریع و ساده خرید کنید.
– به راحتی مراحل خرید خود را پیگیری کنید.
– سوابق خرید خود را مشاهده نمایید.
– کالایی که دوست دارید را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید.
– نظر، نقد و و بررسی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
– از فروش های ویژه ، تخفیف ها و قیمت روز کالا ها با خبر شوید و همیشه از دیگران یک قدم جلوتر باشید!

3- آیا می تونم بعد از ثبت سفارش ، محصولمو تغییر بدم یا کنسل کنم ؟

خیر، متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید لطفا با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید ، آن ها حتما شما را راهنمایی خواهند کرد.

4- چطوری می تونم سفارشاتم رو پیگیری کنم و از وضعیتش مطلع بشم ؟

شما پس از خرید از فروشگاه می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت ” سفارش ها” از وضعیت آن ها مطلع گردید و همچنین میتوانید بعد از ارسال سفارش توسط فروشگاه لوکیدز ، کد رهگیری آن را در قسمت “پیگیری سفارشات” مشاهده کنید.
شما با خیالی آسوده می توانید خرید اینترنتی خود را پیگیری کنید !

5- آیا می‌تونم سفارشم رو تلفنی ثبت کنم ؟

جهت انجام یک سفارش سریع و آسان و تحویل به موقع سفارشات به مشتریان عزیز, امکان خرید آنلاین برای شما فراهم شده است و در صورت نیاز با شما تماس گرفته خواهد شد.

اگر به هر دلیلی امکان ثبت سفارش از طریق سایت برایتان میسر نمی باشد با واحد پشتیبانی تماس حاص بفرمایید.

021-22007100

0912-4353848

اطلاعات ارسال سفارش

1- پس از اینکه سفارشم رو ثبت کردم چقدر طول می کشه به دستم برسه؟

زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و نحوه تحویل سفارش متفاوت است. برای محصولات موجود در انبار تهران معمولا بین 2 الی 3 روز کاری بعد از ثبت سفارش زمان خواهد برد.

محصولاتی که از انبار های شهرستان ارسال شوند 4 الی6 روز کاری و محصولاتی که سفارشی خرید شوند بین 10 الی 15 روز کاری زمان ارسال خواهند داشت.

2- آیا می تونم سفارش خودم رو با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لوکیدز به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

از آن جا که ما یک فروشگاه آنلاین هستیم و یکی از اهدافمون این است که شما برای خرید ، دیگر مجبور به سفر های درون شهری نشوید و از وقت خود به بهترین نحو استفاده کنید لذا ما سفارش شما را به مکانی که شما آدرس داده اید تحویل می دهیم و امکان تحویل حضوری در محل فروشگاه اینترنتی را نداریم.
فقط در صورتی که اهل تهران و یا بندر عباس هستید می توانید با هماهنگی قبلی ، محصول مورد نظر را از دفتر مرکزی ما دریافت نمایید.
بدون اتلاف وقت خرید کنید!

3- هزینه ارسال سفارش چقدر هستش ؟

هزینه ارسال کالا در حال حاضر برای کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان رایگان می باشد.

4- آیا می تونم سفارشی که پست پیشتاز شده است را رهگیری کنم؟

بله، شما می توانید شماره 24 رقمی مرسوله پست شده را از قسمت “پیگیری سفارشات” کپی کرده و در آدرس زیر وارد کرده و سفارش خود را رهگیری نمایید.
http://tracking.post.ir/

رهگیری مرسوله و بسته پستی - پیگیری آنلاین و لحظه به لحظه (tipaxco.com)

5- از کجا باید شماره مرسوله پستی رو دریافت کنم؟

بعد از ارسال کالا توسط بازرگانی امین التجار ، تمامی شماره مرسوله ها در واتساپ و نیز در قسمت “پیگیری سفارشات” در سایت ارسال خواهد شد.

6- آیا پرداخت درب منزل هم دارید ؟

نه متاسفانه فعلا این امکان وجود ندارد ولی در آینده نزدیک این قابلیت به فروشگاه اضافه خواهد شد.

اطلاعات پرداخت

1- چطوری می تونم مبلغ خریدم رو پرداخت کنم؟

همه مشتریان عزیز می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‌های بانکی و داشتن رمز یک بار مصرف (پویا) که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند.

2- در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشه و مبلغ پرداخت شده از حسابم کم بشه باید چکار کنم؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

3- آیا می تونم مبلغ سفارش خود رو به صورت اقساط پرداخت کنم؟

خیر ، در حال حاضر همچین امکانی وجود ندارد ولی در آینده نزدیک این امکان برقرار میگردد.

جهت اطلاعات بیشتر با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

4- آیا پرداخت اینترنتی در سایت شما امن هستش؟

ما سعی کرده ایم پرداخت اینترنتی را به گونه‏‌ای طراحی کنیم که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از ما بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی، برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید.
– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar) ، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید. در صورت عدم مشاهده این قفل، از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

سایر موارد

1- آیا محصولات شما شامل تخفیف هم میشن؟

برای اطلاع از تخفیف های محصولات به بخش حراجی ها یا تخفیف های شگفت انگیز در سایت مراجعه کنید.

2- کد تخفیف به چه کسانی تعلق می گیره؟

کد تخفیف در مناسبتهای خاص، از طریق سایت اصلی و یا صفحات اجتماعی، اطلاع رسانی می شود که تنها در بازه زمانی اعلام شده فعال بوده و قابلیت استفاده را دارد.

3- درصورت فراموش کردن نام کاربری (ایمیل) و یا رمز عبور؛ باید چکار کنم؟

در صفحه ورود اعضا با کلیک بر گزینه فراموشی کلمه عبور، رمز جدید برای کاربر ایمیل می شود و یا می توان از طریق تماس با ادمین سایت موضوع را مطرح کرده تا رمز عبور جدید برای شما تنظیم شود و در مورد ایمیل فراموش شده نیز کاربر راهنمایی خواهد شد.

4- بسته بندی محصولات پستی با چه شرایطی انجام میشه؟

دقیقا مشابه استاندارد های تعریف شده اداره پست، بسته بندی صورت می پذیرد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من