معرفی مولتی کوکر نینجا OP302

اکنون پختن غذاهای سالم برای خانواده و دوستانتان آسان تر است، حتی اگر در خانه تنها باشید. به عبارت دیگر، زودپز پخت و پز “همه چیز و همه چیز” را آسانتر از همیشه کرده است.

 

زودپز Ninja Foodi با TenderCrisp & Dehydrate OP302

 

اما برای استفاده حداکثری از آن به زودپز مناسب نیاز دارید. با یک زودپز خوب می توانید خوشمزه ترین و لطیف ترین غذاها را داشته باشید. ممکن است خیلی خوب به نظر برسد، اما مولتی کوکر  Ninja Foodi با TenderCrisp & Dehydrate Op302 ابزار مناسبی برای این کار است. مقاله زیر همه چیز را

در مورد ویژگی ها، عملکردها و عملکرد پخت زودپز Ninja Foodi با TenderCrisp & Dehydrator Op302 نشان می دهد. بیایید کاوش کنیم!

نینجا فودی چیست؟

نینجا فودی سیستم پخت و پز انقلابی است که پخت و پز تحت فشار را به سطح جدیدی می رساند. این یک سری زودپز است که هم چند منظوره و هم همه کاره است. این لوازم آشپزخانه یکپارچه دارای طراحی براق و شیک با زیبایی شناسی زیبا می باشد. همچنین دارای ویژگی های شگفت

انگیزی مانند TenderCrisp & Dehydrate است که به شما امکان می دهد غذاهای گوشتی لطیف و آبدار را در عرض چند دقیقه درست کنید و همچنین تنقلات خانگی خوشمزه را بدون زحمت تهیه کنید.

 

مولتی کوکر نینجا فودی با TenderCrisp & Dehydrator op302 چیست؟

زودپز Ninja Foodi با TenderCrisp و Dehydrator Op302 یک زودپز و سرخ کن بادی چند منظوره از سری نمادین Op Ninja است. این یکی از بهترین ترکیب‌های زودپز و سرخ کن‌های موجود در آمازون است.

Ninja OP302 Foodi 9-in-1 Pressure، Broil، Dehydrate، Slow Coker، Air Fryer و موارد دیگر، با 6.5...

مولتی کوکر نینجا با TenderCrisp & Dehydrator Op302 به گونه ای طراحی شده است که تنها وسیله آشپزخانه مورد نیاز یک آشپز باشد. می توان از آن به عنوان زودپز، آرام پز، پلوپز، اجاق گاز بخار، ماست ساز و غیره استفاده کرد. با 9 برنامه آشپزی از پیش تعیین شده، خوردن شام روی

میز هرگز آسان نبود.

ظاهر و طراحی

زودپز نینجا فودی طراحی شیک و زیبایی دارد. این زودپز دارای عملکردهای TenderCrisp و Dehydrate است که روشی عالی برای پخت انواع غذاها را فراهم می کند. عملکرد TenderCrisp غذا را با بافت لطیف و ترد طبخ می کند، در حالی که عملکرد Dehydrate برای خشک کردن میوه ها و سبزیجات

عالی است.

زودپز Ninja Foodi Op302

زودپز Ninja Foodi با TenderCrisp و Dehydrator Op302 هیولایی از یک دستگاه پخت و پز با ابعاد حدود 14x17x13 اینچ است و بخش قابل توجهی از پیشخوان آشپزخانه شما را می گیرد. نمای بیرونی خاکستری و مشکی دقیقاً با سایر وسایل آشپزخانه ترکیب می شود.

طراحی درب دوگانه هم منحصر به فرد و هم دردسرساز است. درب سرخ کن هوا از طریق لولاها وصل می شود و قابل جدا شدن نیست، بنابراین در صورت نیاز به پخت با فشار، درب سرخ کن بادی باز و بسته می ماند و در ابتدا باعث ناراحتی جزئی می شود اما در نهایت به آن عادت خواهید کرد.

یک نقطه اختصاصی به دلیل دیگری نیز لازم است که سرخ کن زودپز Ninja Foodi 25 پوند سنگین است، بنابراین استفاده از آن و نگهداری آن در کابینت هر بار دشوار است.

صفحه کنترل

ناوبری و تنظیمات از طریق یک کنترل پنل که در قسمت جلویی قرار گرفته است کنترل می شوند که دسترسی به آن آسان است.

زودپز Ninja Foodi با کنترل لطیف Op302

دکمه های کنترل زمان و دما در دو طرف تایمر دیجیتال قرار دارند. هنگامی که آشپزی را شروع می کنید، تایمر بلافاصله شروع به کار می کند و به شما کمک می کند تا چرخه پخت را پیگیری کنید.

در زیر تایمر، عملکردهای پخت و پز تحت فشار و سرخ کن هوا را مشاهده می کنید که به وضوح برچسب گذاری شده و به خوبی چیده شده اند. جدا از عملکردهای پخت و پز، دکمه روشن/خاموش، روشن/خاموش و گرم نگه داشتن را خواهید دید. اگرچه خیلی ساده به نظر می رسد، اما شروع آشپزی با این پسر بزرگ بسیار چالش برانگیز خواهد بود، به خصوص اگر تازه وارد دنیای نینجا فودی شده باشید.

توابع پخت و پز

زودپز نینجا فودی دارای دو درب سرخ کن بادی و درب زودپز می باشد. با این حال، در حین استفاده از درب سرخ کن هوا، عملکردهای پخت تحت فشار را قفل می کند و بالعکس.

زودپز Ninja Foodi با TenderCrisp و Dehydrator op302 دارای طیف وسیعی از عملکردهای پخت و پز است که به شما امکان می دهد مجموعه ای از غذاها را بپزید.

Ninja Foodi Op302 دارای وسایل زیر است که در یک واحد آشپزی مفید ترکیب شده اند:

  • آشپز تحت فشار
  • آهسته کوک
  • بخار
  • ماست
  • سرخ کردن / سرخ کردن
  • پخت / کباب
  • سرخ کردنی هوا
  • آبگوشت
  • آبگیری کنید

با استفاده از فناوری TenderCrisp، می‌توانید غذاهای لطیف و آبدار بپزید و به آن ظاهری ترد برای لذیذ بیشتر بدهید.

ظرفیت پخت و پز

زودپز Ninja Foodi با TenderCrisp و Dehydrator Op302 نه تنها یک دستگاه حجیم است، بلکه ظرفیت پخت و پز زیادی نیز دارد. زودپز دارای دیگ نچسب داخلی 6.5 لیتری و همچنین 4 کوارت و سبد ترد برای سرخ کردن خوراکی های مورد علاقه شما می باشد.

شما می توانید تا 5 پوند مرغ، 3 پوند سیب زمینی سرخ کرده یا یک غذای یک دیگ برای تغذیه یک خانواده 5-6 نفره بپزید. این یک زودپز بزرگ برای یک خانواده متوسط ​​تا پرجمعیت است، اما اگر از یک خانواده کوچک 2-3 نفره مجرد هستید، به شما توصیه می کنیم چیزی با ظرفیت پخت 2-3 کوارت پیدا کنید.

ویژگی های ایمنی

زودپزهای نینجا فودی برای اطمینان از تجربه آشپزی ایمن و راحت، از بررسی های ایمنی دقیق عبور می کنند. Ninja Foodi Op302 دارای 14 ویژگی ایمنی است تا مطمئن شوید هنگام آشپزی احساس امنیت می کنید. انتشار خودکار بخار، محافظت در برابر گرمای بیش از حد، خنک ماندن بیرونی، کنترل دما و موارد دیگر!

پاک کردن

تمیز کردن چنین دستگاه پخت و پز حجیم می تواند سخت و نامرتب باشد، اما نگران نباشید زیرا تمام قطعات قابل جابجایی زودپز Ninja Foodi با TenderCrisp و Dehydrator Op302 قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. فقط آنها را در ماشین ظرفشویی خود قرار دهید و همه چیز آماده است.

از طرف دیگر، اگر ماشین ظرفشویی در اختیار ندارید، تمیز کردن یک سرخ کن زودپز می تواند کمی مشکل باشد اما دشوار نیست. قابلمه داخلی آن و همچنین سبد آشپزی و ترد آن روکش نچسب دارد که باعث می شود هیچ غذایی نسوزد و به سطح نچسبد. پس از اتمام پخت، قابل جابجایی را برای

چند دقیقه در آب گرم و صابون قرار دهید و آنها را با آب تمیز بشویید. تمیز کردن Ninja Foodi Op302 به همین سادگی است!

در جعبه چیست؟

زودپز Ninja Foodi با TenderCrisp و Dehydrator Op302 با تمام لوازم جانبی لازم برای شروع کار همراه است.

  • اجاق گاز فشاری Ninja Foodi TenderCrisp Air Fryer 1460 وات
  • درب آشپزی تحت فشار
  • درب سرخ کردنی با هوا
  • قابلمه سرامیکی 6.5 کوارت
  • قفسه بخار برگشت پذیر فولاد ضد زنگ
  • سبد آشپزی و ترد 4 کوارتی با روکش سرامیکی
  • 45+ کتاب دستور غذا

Ninja OP302 Foodi 9-in-1 Pressure، Broil، Dehydrate، Slow Coker، Air Fryer و موارد دیگر، با 6.5...

نکات مثبت

  • دستگاه پخت و پز همه کاره و چند منظوره
  • تعدادی از وسایل آشپزی را ترکیب می کند
  • ظرفیت پخت و پز سخاوتمندانه
  • لوازم جانبی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
  • قابلمه داخلی با روکش نچسب و سبد ترد
  • تکنولوژی شگفت انگیز TenderCrisp برای غذاهای خوشمزه
  • سرخ کن هوا 95 درصد روغن کمتری مصرف می کند
  • کنترل های تک لمسی

نکات منفی

  • منحنی یادگیری خفیف
  • ابعاد بزرگ
  • طراحی نامناسب درب سرخ کن هوا

نتیجه

زودپز Ninja Foodi با TenderCrisp و Dehydrator Op302 یکی از بهترین زودپزها با طراحی خلاقانه است که چندین دستگاه را در یک دستگاه پخت و پز مفید برای صرفه جویی در هزینه و فضای آشپزخانه ترکیب می کند.

نینجا در ساخت برخی از پیشرفته ترین زودپزها با طراحی منحصر به فرد خود که از بین مردم متمایز است، پیشتاز بوده است. ویژگی شگفت‌انگیز TenderCrisp به شما امکان می‌دهد غذاهای لطیف و لذیذ را در داخل بپزید در حالی که ظاهر بیرونی آن را ترد می‌کند.

همچنین آشپزی را برای شما راحت می کند که نیازی به جابجایی بین چندین وسیله آشپزی نداشته باشید، در عوض یک دستگاه آن دارای طیف وسیعی از ویژگی های آشپزی شگفت انگیز است. دنبال چه چیز دیگری هستید؟

فرشاد اشرف گنجویی
ارسال دیدگاه