معرفی برند Sage

برند سیج Sage یک برند انگلیسی است که توانسته با تولید طیف وسیعی از لوازم خانگی شهرتی مثال زدنی برای خود دست و پا کند. امروزه محصولات و لوازم خانگی سیج در سرتاسر دنیا عرضه می‌شوند و به دلیل کیفیت بالا محبوبیت زیادی نیز دارند؛ اما سوالی که ممکن است ذهن افراد زیادی را به خود مشغول کرده باشد این است که تاریخچه برند سیج به چه صورت می‌باشد و تفاوت میان برند سیج و برند برویل Breville چیست؟

از برویل تا سیج

همانطور که پیش‌تر گفته شد Sage یک برند انگلیسی است که از سال‌ها قبل کار خود را آغاز کرده است؛ اما سوال اساسی این است که واقعا سیج ساخت کجاست و نقطه اشتراک آن با برند برویل در چه موضوعی است؟ برای پاسخ به این سوالات نیاز است تا ابتدا به معرفی برند برویل بپردازیم. برویل یک برند لوازم خانگی است که در سال 1932 میلادی  در سیدنی استرالیا کار خود را شروع کرده است.

در واقع برند برویل به دلیل تولید و عرضه محصولاتی همچون اسپرسو ساز، توستر، مخلوط کن، کتری و … بیشتر شناخته می‌شود. این کمپانی که از سال 1932 شروع به کار کرده در خلال جنگ جهانی دوم نیز حتی اقدام به تولید محصولاتی همچون رادیو و مین یاب کرد. بعد از آن نیز خط تولید تلویزیون را به راه انداخت اما پس از مدتی آن را به شرکت دیگری واگذار کرد و مجددا تمرکز خود را بر روی تولید لوازم خانه و آشپزخانه گذاشت.

موضوعی که باعث شهرت جهانی برند برویل شد ساخت یک دستگاه ساندویچ ساز در سال 1974 بود؛ برویل موفق شد تعداد 400 هزار دستگاه ساندویچ ساز به فروش برساند و همین موضوع کافی بود تا از آن پس نام برویل در سرتاسر جهان شناخته شود. موفقیت‌های پی در پی برویل باعث شد تا این کمپانی به فکر توسعه کسب و کار خود بیفتد و به همین دلیل شروع به ثبت برند خود در کشورهای مختلف کرد.

معرفی برند سیج

برویل به دنبال تولید و عرضه راحت‌تر محصولات خود در اروپا بود، به همین دلیل تصمیم گرفت تا نام برند برویل را در انگلستان نیز به ثبت برساند؛ اما به دلیل اینکه نام برویل پیش‌تر در این کشور به ثبت رسیده بود اجازه ثبت یک برند دیگر با همین نام به برویل داده نشد. در نتیجه گروه برویل تصمیم گرفت تا برند خود را در انگلستان با نام سیج Sage در سال 2013 به ثبت برساند. بنابراین سیج نیز همان برند برویل است که در انگلستان اقدام به تولید و عرضه لوازم خانگی می‌کند.

برند برویل علاوه بر سیج انگلستان، با عناوینی همچون Bork و Gastroback در روسیه و آلمان نیز اقدام به تولید و عرضه محصولات خود می‌کند. امروزه این برند در 70 کشور دنیا شعبه دارد و محصولات آن به دلیل طراحی بی نظیر، قیمت مناسب و عملکرد ساده و کاربردی مورد علاقه تمامی افرادی است که به دنبال خرید لوازم خانگی هستند.

سیج نیز از سال 2013 تاکنون پرقدرت در انگلستان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و امروزه محصولات Sage به ایران نیز رسیده است.

توجه داشته باشید که تفاوت میان سیج و برویل تنها در نام آن‌ها است؛ بنابراین کیفیت و کارایی این محصولات نیز کاملا یکسان هستند.

محصولات سیج انگلستان

تا به اینجای کار دریافتیم که سیج ساخت کجاست. حالا باید بیشتر در مورد محصولات این برند توضیح دهیم؛ همانطور که پیش‌تر گفته شد بخش وسیعی از تولیدات Sage مربوط به قهوه ساز است. این برند با تولید و عرضه دستگاه‌های قهوه ساز خود توانسته کار دیگر رقبا را در بازار سخت کند به طوری که اگر فردی امروزه قصد خرید دستگاهی به عنوان قهوه ساز را داشته باشد حتما محصولات سیج را در اولویت‌های خود قرار می‌دهد.

همکاری برویل و نسپرسو

برویل و نسپرسو که دو ابر قدرت صنعت دستگاه‌های اسپرسو ساز به شمار می‌روند در سال 2016 با یکدیگر همکاری داشتند. در حقیقت برویل در سال 2016 اقدام به تولید دستگاه کریتیستا برای نسپرسو کرد و از آن پس محصولات نسپرسو را در کشورهایی از جمله استرالیا، نیوزلند، آمریکا و … عرضه کرد. برویل در تولید و عرضه محصولاتی همچون کریتیستا، اینیسیا، ورتو و سیتیز با نسپرسو مشارکت و همکاری داشته است.

جمع بندی

در این مقاله سعی شد تا برند سیج و برویل به طور دقیق معرفی شوند؛ بنابراین در انتهای این مطلب تمامی افراد باید بدانند که برند سیج انگلستان در واقع همان برند برویل استرالیا است و محصولات این دو هیچگونه تفاوتی از لحاظ کیفیت با یکدیگر ندارند. همچنین افرادی که قصد انتخاب اسپرسو ساز را دارند حتما سیج را در نظر بگیرند و اسپرسو سازهای این برند را مورد بررسی قرار دهند.

فرشاد اشرف گنجویی
ارسال دیدگاه