معرفی اسموتی ساز اسمگ مدل PBF01

اسموتی یک نوشیدنی ترکیبی و گاهی شیرین است که از مخلوط میوه‌های تازه یا یخ‌زده به اضافه شکر، عسل، شکلات، بادام‌زمینی، ماست و یا یخ خرد شده تهیه می‌شود. اسموتی‌ها تقریبا مشابه میلک شیک‌ ها هستند اما نسبت به آن‌ها کمی غلیظ‌تر بوده و به جای بستنی از شیر در آن‌ها استفاده می‌شود. این نوشیدنی سالم، در سال ۱۹۳۰ از برزیل وارد بازار آمریکا شد و در دهه ۱۹۶۰ به یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌های جهان تبدیل شد. در همین راستا جای خالی اسموتی ساز در زنجیره محصولات اسمگ حس می‌شد و به تازگی اسموتی ساز اسمگ مدل PBF01 به عنوان جدیدترین محصول این شرکت بزرگ ایتالیایی وارد بازار شده است.

طراحی اسموتی ساز اسمگ مدل PBF01

اسموتی ساز اسمگ مدل PBF01 توسط رافائلا مانگیاروتی و متیو بازیکالوپو طراحی شده است. معیار اصلی اسمگ برای طراحی این اسموتی ساز، رفع نیازهای یک سبک زندگی سالم و پویا است. اسموتی ساز اسمگ اخیراً جایزه Good Design 2022 را که توسط موزه معماری و طراحی آتنائوم شیکاگو و مرکز اروپایی طراحی هنر معماری و مطالعات شهری ارائه می‌شود را دریافت کرده است.

اسموتی ساز اسمگ حاصل دانش قوی این شرکت در تولید لوازم خانگی با طراحی ساخت ایتالیا می‌باشد. چرا که اسموتی ساز اسمگ مدل PBF01 از نظر اندازه جمع و جور است و دارای طراحی متمایز است. این مخلوط کن در هفت رنگ به بازار عرضه شده است که همگی دارای پایه کرومی هستند. دستگیره (دکمه چرخشی) اسموتی ساز اسمگ مدل PBF01 به شما این امکان را می‌دهد از بین دو سطح سرعت یکی را انتخاب کنید. این موضوع به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید آماده سازی اسموتی را به آسانی مدیریت کنید.

 

اسموتی ساز اسمگ مدل PBF01

لوازم جانبی اسموتی ساز اسمگ مدل PBF01

بطری 600 میلی لیتری اسموتی ساز اسمگ مدل PBF01 از جنس تریتان عاری از BPA بوده که ابزاری ایده آل برای تهیه اسموتی‌های میوه‌ای برای داشتن یک سبک زندگی سالم است. وجود درپوش با دهانه به عنوان یکی دیگر از لوازم جانبی اسموتی ساز به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بطری را همراه با خود حمل کنید تا هر زمان که تمایل داشتید بتوانید از نوشیدنی خود لذت ببرید.

نظر شما درباره معرفی اسموتی ساز اسمگ مدل PBF01 چیست؟ در صورتی که نظری دارید، خوشحال می‌شویم آن را حتما با بازرگانی امین التجار در میان بگذارید.

فرشاد اشرف گنجویی
ارسال دیدگاه