معرفی برند KitchenAid

اختراع و ساخت محصولات کیچن اید با ایده یک خانم آغاز شد.

سال 1886

نام این خانم ژوزفین کاکرین بود و توانست دنیای آشپزی را تغییر دهد. در سال 1886 او اختراعی را ثبت کرد که امروزه به نام ماشین ظرفشویی می شناسیم. 9 عدد از ماشین های باور نکردنی و ساخته شده توسط او در رستوران ها در معرض نمایش و فروش گذاشته شده بود و بسیاری از رستوران ها از این ماشین ها استفاده می کردند. تعدادی از این دستگاه ها در هتل های معروفی مانند هتل بالتیمور در نیویورک، خانه تامور و پالمر در شیکاگو استفاده می شدند. اولین مدل از این ماشین با مبلغی بالغ بر 700 الی 1000 دلار فروخته شد. با توجه به محبوبیت بالای این ماشین ها خانم ژوزفین تصمیم بر ساخت دستگاهی خانگی گرفت که این دستگاه قبل از مرگ او در سال 1913 میلادی اختراع شد و با مبلغ 350 دلار فروخته شد.

سال 1919

تولد یک افسانه، اولین میکسر و نام تجاری شرکت در این سال متولد شد.

تقریبا نزدیک به یک قرن پیش، مهندس اوهایو هربرت جانسون یک دستگاه معجزه آسای دیگری را اختراع کرد که کارشناسان پخت و پز را شگفت زده کرد. در این سال اولین همزن خانگی با نام H5 اختراع شد.

هنگامی که این دستگاه در حال تست بود، همسران یکی از کارشناسان شرکت به صورت ناخودآگاه نام تجاری شرکت را اعلام کرد او گفت: “من اهمیتی نمیدهم که شما این دستگاه را چه می نامید اما از نظر من این دستگاه بهترین کمک آشپزخانه ای است که من تا بحال داشته ام”. و بدین ترتیب نام تجاری شرکت KitchenAid یعنی کمک آشپزخانه نام گرفت. در طول سالها و با الهام گرفتن از دنیای حرفه ای ها، این برند هرگز متوقف نشده است و همواره به دنبال اختراع بهترین راه حل های نوآورانه برای گارمنت ها و آشپزها بوده است.

در سال 1927 دستگاه همزن خانگی تبدیل به یک ستاره شد و رکورد فروش ها را شکست. این مدل به سرعت در بین مردم محبوب شد و توانست در 3 سال اول ورود خود به بازار بیش از 20.000 واحد فروش داشته باشد. بسیاری از افراد مشهور از همزن کیچن اید استفاده کردند از جمله: جان بریمور، ماریون دیویس، دوپنت و هنری فورد، میرنا لوی، فردریک مارک، ال اسمیت و غیره و همه آن ها به برتر بودن این همزن اذعان داشته اند.

در سال 1936 طراحی این همزن تغییر یافت و ترکیبی از سبک و تکنولوژی برش لبه برای این همزن در نظر گرفته شد. در این سال آقای اگمونت آرنز توانست طی همکاری خود با شرکت کیچن اید سه مدل جدید برای همزن ها طراحی کند که به همزن های سری “K”مشهور شد. این خلاقیت در طراحی به اندازه ای چشم گیر بود که توانست چندین جایزه طراحی را کسب کند و همچنان با گذشت 60 سال، طراحی همزن ها بسیار نزدیک به مدل گذشته خود است.

در سال 1949 کیچن اید با بهره گیری از پتانسیل ثبت اختراع خانم ژوزفین عملکرد اختراع او را بهبود بخشید و ماشین ظرفشوئی KD-10 را در دو رنگ سفید و صورتی راه اندازی کرد. این ماشین ظرفشویی ویژگی های داشت که از طراحی زیبای آن برتری داشت. KD-10 در واقع یک انقلاب تکنولوژی در زمان خود بود، یه گونه ای که همچنان به عنوان پایه ای برای ساخت ماشین های ظرفشوئی امروزی شناخته می شود.

در سال 1955 با شکستن سنت دیرینه رنگ سفید برای لوازم آشپزخانه دنیایی از رنگ وارد محصولات کیچن اید شد. در واقع این دنیای رنگی امضایی شد برای برند کیچن اید. رنگ هایی شاد که جلوه آشپزخانه را چند برابر کرده بود.

در سال 2007 برند کیچن اید در سراسر اروپا شناخته شد. طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت کیچن اید برای جذب بازار وارد اروپا شد. برای اولین بار این محصولات در کشور های فرانسه و ایتالیا عرضه شد و سپس سراسر اروپا در بر گرفت.

کیچن اید در این راه تولید محصولات با کیفیت خود از دنیای حرفه ای ها برای مشاوره و پیشنهادات کمک میگیرد. این کار نه تنها به دلیل منحصر بفرد بودن کیچن اید بلکه جهت تولید محصولات ممتاز با کیفیت بالا است که موجب اشتیاق شما برای آشپزی می شود.

چه شما یک آشپز مبتدی باشید یا در راه تبدیل شدن به یک آشپز حرفه ای هستید همواره کیچن اید برای شما یک برند ایده آل است. تمامی لوازم ساخته شده در این شرکت الهام گرفته، طراحی شده و توسعه یافته جهت همکاری با آشپز های حرفه ای است.

فرشاد اشرف گنجویی
ارسال دیدگاه