معرفی برند Bissell

در سال ۱۸۷۶ ، ملویل بیسل و همسرش آنا یک فروشگاه کوچک ظروف در گراند راپیدز ، میشیگان را اداره می کردند. ملویل که از پاک کردن مداوم خاک روی فرش مغازه کلافه بود ، یک نوع جاروی چرخشی را ابداع کرد. طولی نکشید که دوستان و مشتریان مغازه در مورد خرید این جارو سوال کردند و وقتی این سوال ها زیاد شد، تجارت جدیدی متولد شد.

هنگامی که ملویل در سال 1889  درگذشت ، این سوال به  وجود آمد که چه کسی می تواند مدیرت BISSELL را بدست بگیرد. آنا بیسل وارد عرصه مدیرت شد و به عنوان اولین مدیر عامل زن در آمریکا کارخود را آغاز کرد. آنا این اختراع پرطرفداررا ثبت کرد و در این هنگام سفرهایی را در سراسر آمریکای شمالی و اروپا انجام داد. طولی نکشید که بیسل اولین هوادار مشهور خود ، ملکه ویکتوریا انگلستان را که هر هفته اصرار داشت کاخ خود را با بیسل تمیزکنند ، بدست آورد. خدمه کاخ نیز طرفدار بیسل بودند، علت این طرفداری سرعت و کیفیت تمیز کردن جاروهای بیسل بود که باعث کاهش وقت کاری طولانی آن ها شده بود و می توانستند از اقات فراغت خود بشتر و طولانی تر استفاده بکنند.

آنا بیسل: “وقتی فهمیدیم که می توانیم یک کاخ را تمیز کنیم ، تصمیم گرفتیم  محصولات دیگری از این قبیل به سبد کار خود اضافه کنیم. در سال ۱۹۵۶ ، ما فرش شوی های دستی را اضافه کردیم. یک سال بعد ، محصولات ما برنده جوایز شدند. در سال ۱۹۵۷ ، فرش شوی بیسل برنده جایزه باخنر شد”.

 شرکت بیسل در سال 1979 دستگاهی برقی معرفی کرد که می توانست هر فرش یا موکتی را به صورت عمیق تمیز کند و هرگونه کثیفی و باکتری را پاک کند.به گفته آنا بیسل: ” دیگه از فرش کثیف خلاص شدیم”. سپس ، در اواخر دهه 1980 ،ما BISSELL SC ، اولین دستگاه تمیز کننده عمیق خود را که به منبع آب متصل نبود ، معرفی کردیم. این دستگاه شستن  عمیق را از قبل کارآمدتر و راحت تر کرد. البته ، ما در اینجا متوقف نشدیم. در سال های آینده ، ما چیزهایی مانند BISSELL Big Green Clean Machine® و PowerGroom® را ارائه دادیم ، که اولین جاروی ایستاده با مارک BISSELL را نشان می دهد.

در اوایل سال ۲۰۰۰ ، وقتی فهمیدیم که ۷۲٪ از ما صاحب حیوانات خانگی هستیم ، واقعاً متوجه عشقی شدیم که در BISSELL نسبت به حیوانات خانگی داشتیمبا وجود چیزهای زیادی که در مورد حیوان خانگی دوست داریم ، اما می دانیم که مرتب نگه داشتن خانه هایمان در ذهن آنها نیستوقتی فهمیدیم که بسیاری سرپرستی از حیوانات خانگی را متوقف کرده اند ،این وظیفه ما را سنگن تر میکردبنابراین در سال  ۲۰۰۱ ، برای تلاش در زمینه فرزندخواندگی با  Petfinder.com همکاری کردیم.


در سال2005 ، پاک کننده قابل حمل  SpotBot را راه اندازی کردیم ، اولین محصول ما که به طور خاص برای مقابله با مشکلات حیوانات خانگی طراحی شده است. تحت هدایت کتی بیسل ، ما از چند طریق پشتیبانی خود را از جامعه حیوانات خانگی ادامه دادیم. اول ، کمک های ما به موسسات خیریه حیوانات خانگی. دوم از سال  2011 و هنگامی که کتی بنیاد حیوان خانگی  BISSELL را تأسیس کرد،افراد خیر با جمع آوری پول برای مراقبت از حیوانات خانگی گمشده ، بدرفتاری ، بی توجهی و رها شده حمایت می کنند .از زمان شروع کار بنیاد حیوان خانگی BISSELL نزدیک به 6 میلیون دلار برای حمایت از برنامه های عقیم کردن، فرزندخواندگی ، جراحی و مراقبت های خانگی کمک شده است.
بنیاد حیوان خانگی BISSELLهر روز به رشد خود ادامه می دهد و تا کنون تقریباً با  3000 پناهگاه در 50 ایالت همکاری کرده و قصد ندارد تا زمانی که هر حیوان خانگی خانه داشته باشد، متوقف شود.

امروز ، BISSELL همچنان یک شرکت خانوادگی است و علاقه زیادی به کمک در تمیز کردن خانه شما به طور موثر و آسان دارد ، بنابراین شما از زندگی لذت می برید و در خانه ای تمیزتر زندگی می کنید. در پایان روز ، مهم نیست که کثیفی های منزل شما ناشی از غذای کودک یا شراب قرمز ، گل یا شکلات ، موی گربه یا خرابکاری حیوان خانگی باشد ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا سریع آنها را پاک کرده و به زندگی لذت بخش خود ادامه دهید.

فرشاد اشرف گنجویی
ارسال دیدگاه